سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ

خانه جدید B-)

همیشه از اسباب کشی متنفر بودم خیلی زیاد 

چون همه چیز زندگی آدم به هم می ریزد همه چیز رو هواست انگار جنگ جهانی رخ داده که با هزار جور زحمت هم نمیشود باید کلی کار انجام بدی. تا درستش کنی اما قسمتش خوبش وقتی هست که دست به کمر می ایستی و نگاه میکنی به تمام وسایل ها که همه سر جای خودشون هستند .

محیط جدید دکور جدید و شاید هم زندگی جدید تو دنیای واقعی ام از این اسباب کشی ها زیاد داشتیم تو دنیای مجازی اما این دومین اسباب کشی ام است. 

از بلاگفا به میهن از میهن به بیان . حالا نمیدانم از بیان به جای دیگر خواهد بود یا نه؟ ؟ 

خانه ی جدیدم را دوست دارم و میخواهم خوانندگان اینجا هم دوستش بدارند 

:-) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
** دریا **

نظرات  (۲)

خوش امد عرض میشه:) ایشالا چرخش بچرخه:)
مبارکه عاغا مبارکه
پاسخ:
مررررسی خوش اومدی کلی :-)

مبارکککک باشه
پر بشه از ثبت‌های قشنگت از خاطرات وخنده ‌ها و خوشی زندگی دریا جانم^ـ^
پاسخ:
مررررسی یاسی جانم انشالله B-)
:-))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی