سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ

آخرین اردوی سال B-)

آخرین اردوی سال بود . دیگر تکرار نمیشد همچنین دیگر نمیتوانست تکرار شود خیلی خوش گذشت خیلی . 

آخرین دیوانگی هایمان بود در آن مینی بوس کوچک که اولش فکر نمی کردیم حتی پتانسیل سی دی را داشته باشد چه رسد به فلش در آن راه کوتاه آنقدر زدیم و رقصیدیم که نگو .

دلم برای دریا لک زده بود خیلی دلم میخواست برم ولی وقت نمی شد 

یک دل سیییییر در آن هوای بهاری و مه دار با دریا در قسمتی که هیچ کس نبود و خلوت بود خلوت کردم 

میگویند حرف ها را به آب بگویید میبرد با خودش نمیدانم پیش که اما هر که هست حرف هایم را دادم که ببرند موج هایش . 

در شعر ها باد نماد نامه رسان و پیغام بر است اما نامه رسان من دریاست . موج هایش . بویش ...

در کل روز خوبی بود :-)

دریا


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
** دریا **

نظرات  (۲)

۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۴ قالب بلاگ رضا
همیشه خوش باشی
پاسخ:
همچنین شما 
مرسی 
خوش اومدین :-)))
بهههه بههههه:)
پاسخ:
:-)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی