سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۳ ب.ظ

من آخر این بالانس لعنتی رو در میارم ببینید کی گفتم :-D

ساعت هفت بعد از ظهره و من اصلا خوابم نمیاد یه ربعی میشه که تلگرام و اینستامو بالا پایین میکنم بلکه یه چیز به درد بخور پیدا کنم 

بیو ی اینستامو دستکاری میکنم ، پست علی قاضی نظام رو می خونم ، چت بچه ها رو میبینم ، پروفایلارو چک میکنم اما همه ی اینا حوصلمو بیشتر سر میبره 

نا قبل این رو تخت دراز کشیده بودم و تو افکار خودم غوطه ور بودم به باشگاه فکر میکردم به اینکه من بالاخره باید این بالانس لعنتی رو در بیارم امروز سر همین بالانس نزدیک بود بلا ملا سرم بیاد وقتی داشتم میومدم پایین و مربی پاهامو ول کرد یه لحظه فقط گردنم شل شد البته مربیم سریع یه حرکت کششی بهم داد و گفت برو خونه دوس اب گرم بگیر و ماساژ بده این کار رو کردم و خوب شدم واقعا ! 

داشتم کلا به همه ی لحظه های اون یک ساعت امروز فکر میکردم و تو ذهنم مرور میکردم همه چیز رو 

اینکه چقدررررر دلم میخواد هر سه جلسه در هفته رو برم باشگاه به اینکه چقدر دلم میخواد تو همایش باشم و اینکه به یاسی گفتم همه ی کسایی که هیپ پاپ کار میکنن همینن:-D( البته این جریان داره ) و کلا موضوعاتش حول همین محورا می چرخید 

راستی دلم یه سفر میخواد یه سفر دو هفته ای به یه جای دوووور و کلی خوش گذرونی روحم داره خسته و فرسوده میشه و جسمم هم. 

نمیخوام ناامیدی بدم ولی واقعیته میدونم حل میشه و وقتی شنبه بیاد کارم شروع میشه پس باید محکم باشم چون یک ماه سخت رو پیش رو دارم و باید با همه ی توان پیش برم از اینجا به بعد زندگی داره یه نموره جدی تر میشه و منم با همه ی وجود به استقبال این ورژن جدید زندگیم میرم.

روی مبل تک نفره کنار بخاری نشستم . انگشتام رو کیبورد اینور و اونور میره .

چشم سمت چپم یه ذره درد میکنه و اصلا حوصله ی درس خوندن برای آزمون فردا رو ندارم. 

میدونین؟ برا هفته ی بعدم برنامه چیدم دوشنبه و چهارشنبه و شاااایدم شنبه رو تمرین کنم کار کنم تا بتونم اون بالانس لعنتی رو در بیارم باید بدنسازی هم کار کنم :-D یاد پستای صخره افتادم وقتی از تمریناش می نوشت :-D

زهرا برام تو فلش فیلمای توپ ریخت میریم که ببینیم حالا تا شب هر چه پیش آید خوش آید دیگه :-)



خب اینم گزارش کار امروز تا درودی دیگر بدرود :-) 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۲/۲۱
** دریا **

نظرات  (۳)

اوه پسر بالانس! گفته بودم که فرشته میگفت۲_۳سال زمان میبره؟! 
الان تو چه مرحله ایش هستی؟ با دیوار؟ بی دیوار؟ 
هر کاری میکنی بکن هر حرکتی میزنی بزن فقط مراقب گردنت باش:/:-D درد کشیدم که میگما
± برای بالانس،سعی کن از افتادن نترسی من مثل سگ میترسیدم:| ولی اگه با کف پا بیفتی اسیب نداره. بگو مربی جان یادت بده چجوری بیفتی که تو خونه بتونه تمرین کنی
موفق باشی:) بترکون:)

پاسخ:
اره گفته بودی 
چشم چشم میدونم چی میگی :-)
اتفاقا اصن با این افتادنه مشکل ندارم چون س اول یه تشک میزاره بعد من سرمو پشت تشک میزارم که اگه با کمر افتادم رو تشک بیوفتم بعضی وقتا دارم تمرین میکنم پاهام یه مدلایی میشه که نگو اصن یه بالانس جدید کشف میشه :-D تو مرحله ی بدون دیوارم از همون اول هم بدون دیوار یاد داد 
وای صخی نمیدونی ؟ دیروز من با سه تا از بچه ها که موندن و میخواستن زیمناستیک کار کنن مونده بودم بعد دیدم دارن یه فریز خفن میزنن و هم ی وزن فقط روی دوتا مچ باید میبود بعد پرسیدم چیکار کنیم که مچ قوی شه چون اکثر تمرینا بازو قوی میشه بعد فکر میکنی چی گفت ؟؟::
گفت شنای بالانس برو من :-\ واتتتتتت!!!!!!!
بعد برام رفت یعنی بالانس رفت رو بالانس تو همون حالت شنا رفت من بلند گفت شتتتتت :-D حالللللل کردم اساااااسی یعنی B-) 
تف تو روحش:/ :-D شنای بالانس زد خدایی؟!؟!؟! 
همون تف تو روحش واقعا:-D

با کمر نیافت. با کف پا بیای پایین اسیبش کم میشه. حالا اگه خواسی برات فیلم میگیم

بدون دیوار عالیه. با همین فرمون برو جلو ایشالا ویدمین زدنت رفیق:-D 
هد استند رو چیکار کردی؟! عح من امروز ده ثانیه روش موندم:-D شیییییییییییره صخی:-D خفه کردم خودمو با این ده ثانیه یعنی:-D

برای مچ هم زر زده عزیزم:-D شنای بالانس و اینا همش فوتوشاپه:-D اونی که دیدی اصن شعبده بازی بوده:دی Air baby بزن مچ قوی میشه

بعد! اسم فریزه رو بپرس بهم بگو. ذهنم درگیر شده اصن:-D به اون یاروعم که شناس بالنس زد بگو صخیمون گفته شت تو روحت دادا:-D 

±یکی از بچه های سین هست، الان اسمش یادم نیست. همسن خودته هیکل کشیده ای داره مادرش هم دبیر علوم پونزده خرداده 
اون خیلی بچه خوبیه اونی پیدا کردی سلام منو برسون خودتم سفت بچسب بهش که به درد بخوره
همینا دیگه!:) چه قدر فک زدم!
پاسخ:
اره زد وای خدا خییییلیییی هنگ داشت یعنی 
میدونم چیجوری رو میگی اندفعه با کف میام 
هد استند ؟ همون سه پایه ؟ همینو میگم دیگه بالانس همینه منظورم 
ده ثانیه!!؟؟؟ اییییییییول بابا شیرهههههه 
هییییییB-)
صخی! الان من ایر بیبی رو کجای دلم بزارم آخه کلی باید طول بکشه اونو یاد بگیرم :-D همون شنا ی ساده میرم اصن بهتر از همه :-D 
من که از قول خودم همون لحظه گفتم شتتتت :-D از طرف تو هم میگم :-D
اسمشم میپرسم اوکی 
اسمش یاسمنه؟؟
:-) :-D
وای صخی پاهام گرفتهههه به علاوه کل بدنم اصن به طور راه میرم دوشاب داغ گرفتم و بدنم رو ماساژ دادم ولی هنوز خوب نشده باید دو بار در هفته دو خونه هم تمرین کنم چون یکبار در هفتس درد میگیره
راستی ویدمین چیه؟
رو بالانس امتحانش کن حتما:) [اشاره به کف پا]

یه وقت سه پایه رو با کف پا نیای!!!!!!!:-D سه پایه رو باید با کتف و کمر بیفتی. یا حضرت سه پایه رو با کف پا بیفتی گردنت همون جا خرد میشه! اخ دردم اومد[وی چهره اش را جمع میکند:-D]


عاغا بیا توافق کنیم:-D به روی سر ایستادن بگیم سه پایه
اینم که بالانسه

https://hammihan.com/users/users2015/status/thumbs/thumb_HamMihan-201512245719680019171437766389.5853.jpg

ایر اونقدرام سخت نیست. فقط خیلی قلق [غلغ!!؟؟:/] داره. من دهنم سرش صاف شد:/
اره اره تو شنا بلدی راستی:-D من اونو نمیتونم حالا:-D :/همون شنا بهتر از همه اس


نه گمونم فاطمه بود

وای وای امان از این بدن درد بعدش! اگه تعادل وزنیت بهم نمیخوره بعد از باشگاه سیب زمینی و تخم مرغ اب پز بخور 
میگن در کاهش درد خیلی موثره. 
اره منم یه بار در هفتم که دهنم صافه دیگه! فردا که بدتر میشم. کلا نمیتونم راه برم. 

وید مین!والا مطمعن نیستم اسمشو درست گفته باشم ولی یه پاور موو سخته خفنههههه 
کلا هر کی اینو بزنه خیلی شاخه:-D 
پاسخ:
دییییی: باشه باشه با همون کمر میام پایین 
اره من دارم سه پایه رو تمرین میکنم و هنوز به بالانس نرسیدم
ایر رو تو گوگل زدم فیلمش اومد خیلی باحاله طرف خیلی راحت و نرم میرفت حالا وای من اون طور راحت نیست ولی شدنیه میشه درش آورد 
اره خدایی بچسبیم به همون شنا B-) من که عاشقشم B-)
سیب زمینی اب پز چاق نمیکنه؟ 
وید مین نیست سرچ کردم نبود تو گوگل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی