سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

در باب احوالات این روزها

آقا الوعده وفا بالاخره درش آوردم بالانس سر رو ( سه پایه) چهار ثانیه تونستم بمونم روش و فهمیدم تا حالا چرا نمی شد چون پاهام جفت نبود وقتی میخواستم ببرم بالا واااای یعنی آنقدر که ذوق کردم وقتی تونستم سه چهار تا بعد اون رفتم خیییلیییی حال کردم 

شیرههههه =-))) 

دیدین گفتم بالاخره درش میارم؟؟؟ دیدین؟؟؟

:-D.

روز آفتابی و خوبیه سر صبح پاشدم یعنی هشت و نیم و شروع کردم به تمرین خلاصه که پاهام باید درست بشه که ! ( چون ماهیچه های پام سفت شده ب ود و گرفته بود به زور راه میرفتم و نمی تونستم هیچ کاری کنم ) 

کلی تمرینات هوازی و بدنسازی کار کردم ، رو مچ و بازو هم کار کردم که نتیجش شد همونی که اول گفتم

پ.ن: صخره اون فریز که تو گوشیت بود عکس اون دختره. که یه دستش روی میدل و یه دستش دیگه بالای سرش هست و پا رو پا بود اسمش بیبی فریز بود ایا؟؟؟؟؟ :-D

 .

چقدر خوبه که دریا خلوت باشه تو هم با س بری در حالی که هوا تاریک شده و تا میتونین خل بازی در بیارین :-) 

اهنگ دیونه ی چاوشی پلی کنی و در حالی داره بارون میاد و دریا خیلی جلو اومده اون تیکه ای که میگه " ذیییییییونهههههههه" رو باهم بلند بلند داد بزنین و زیر بارون دیونه بشی حتی درد پاهات یادت بره. 

چقدر خوب بود که خلوت بود ! و خودم رو تخلیه کردم و رها ، آزاد از هر بندی البته وقتی پری فهمید این وقت شب رفتیم دریا یه کم عصبانی شد و من قول دادم که اوکی حق با توئه و دیگه نمیرم و واقعا هم درست میگفت من هم واقعا دیگه تکرار نمیکنم :-D 

امروز هم خیلی روز خوبیه ، آفتابی و عالی :-)))) 


* حالا جدای از همه احوال باید بگم آخرین مناظره عالی بود و با رو کردن آخرین برگ برنده توسط روحانی این مناظره رو بردیم و من هنوز هم امیدوارم سال 88 تکرار نشه و دست تو رای مردم که با درصد بالا روحانی هست نبرن خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه آمین :-)))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
** دریا **

نظرات  (۵)

Chair رو میگی؟! همون که به شدت تلاش کردیم در بیاریمش؟:)) 


±±±±±±±±± هووووووورا! هد استند زنندگاونیمممممممم:-D اها اها بیااااا وسسسسسسط
شییییییییره دریااااااااااااااااااااع
هو هو هو
دو  دورو دو دو دریا 
دو دو دو دو دریا:-D 
پاسخ:
اره آفرین ! اونو هم در اوردمش خیلی خوب بوووود =-)) 
هییییی شیرههههههه =-))))
حالا بیاااا برو بندرییییی پاروووووو اینوررررر اونورررر :-D :-D
مخلصیم 
شیییییییییییییییییرررررررررره ^ـ^ ما به تو مفتخریم !

هربار تو پستت اشاره‌ای به دریا میشه من حسرت میخورم چرا دریا نداریم! کجای این دنیا عادلانس آخه !=)))))
پاسخ:
یسسسس مررررسی مام به شوما مفتخریم =-)) 
اتفاقا تا اطلاع ثانوی دریا مریا خبری نیست امتحانا قراره از رومون رد شه و صافمون کنه :-D از امروز شروع شد 
دیگه اشاره نمی کنیم :-D :-D
اخ اخ اخ یاسی یادته میگفتم دریامون میگفتی اینو نگا دریای مملکتم زده به نام خودش؟ 
الان دیگه دریا ندارم:-(
اخ اخ اخ یاسی یادته میگفتم دریامون میگفتی اینو نگا دریای مملکتم زده به نام خودش؟ 
الان دیگه دریا ندارم:-(
پاسخ:
:-))) 
دریا در خدمت شوماس هر وقت که بخوای و بیای 
هووووووو هووووو چیرفریز زنندگانیم:-D بیا وسسط
پاسخ:
حالا بیااااا هوهوووووو :-D :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی