سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ

روز رهایی =-))

تموم شد مدرسههههههععهههععهههههههههه هورااااااااا کلاها رو بندازیم هواااااا 

چقدر زود گذشت خدایی خیلی زود رفت 

سال بعد که مثل فرفره میگن زود میره بعدش هم که دیگههههه تهران و انشاللههههههههههههه 

پ.ن : خونمون کم کم داره پر از کاکتوس میشه به هر سو بنگرم کاکتوس ته بینوم :-D


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
** دریا **

نظرات  (۴)

آزادیت رو صمیمانه تبریک میگم :)))))))
پاسخ:
مررررسی 
ضمنا خیلی خوش اومدی :-))))
مبارک باشه^ـــــــــــــــ^ چقدر زود تعطیل شدین ولی:دی
دیشب داداشم بهم گفت که فردا (یعنی امروز) روز اخرشونه تعجب کردم! =))
ولی مبارکههههه
امتحانا رو بترکونین ^ـ^
پاسخ:
مرررسی اره چون امتحانات نهایی از سه شنبه شروع میشه کلش تعطیله حال کردیم =-))
ارهههه میترکونیم امروز تاریخ ادبیات ترم داشتم اینو که عالی دادم در حد کامل حالا انشالله بقیه رو هم خوب بدم 
تو هم بترکوووووون =-))
جا داره بیام وسط وبت با قر بخونم من آمده‌ام وای وای من آمده‌ام :))
پاسخ:
:-))))))
من یه بار دقیقا با همین حالت وارد کلاسی شدم که پر آدم بود تازه معلم هم بود 
زودتر رسیده بودم کلاسم هنوز شروع نشده بود :-D :-D
کامنتا:-D
جا داره بگم قرتو برم أوووو أووووو:-D 
چه قدر جلف و خونکم من اخه!:/ دور خودم بگردم:-D:/
+رهایی ات صمیمانه تبریک:)
امتحانارو بترکون:)

پاسخ:
جلف خودمی اصن :-D
خودشیفته 
مررررسی انشالله فارغ التحصیلیمون =-)) 
میترکونییییم تو هم بترکون :-))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی