سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ

خوندن این پست رو پیشنهاد نمیکنم صفا جهت تخلیه ...

امروز امروز امروز اوووف.... 

خب درسته عجیبه ولی برای اولین باره که منتظرم یکشنبه بشه و درس خوندن رو شروع کنم !!  

امروز از اون جمعه هاست از همون روزا که دلت همه چیز میخواد و هیچی نمیخواد دلت میخواد کل روز رو لش کنی جلوی تلویزیون و فیلم ببینی در عین حال دلت میخواد بزنی بیرون و این شهرکوچیک رو هی دور بزنی هی دور بزنی 

از همون روزهای چرت و دلگیر از همون جمعه های مزخرف از همون روزا که عمر چیزایی که میخندونتت دو دقیقس 

از اون روزا که اسمونم حتی میخواد گریه کنه و نمی کنه ! 

از اون جمعه ها که همتون می تونید و نیاز به تفسیر بیشتر نیست . 

حالم گرفتس نمیدونم چه مرگمه .... کاش یه ماشین داشتم ! و میرفتم پمپ بنزین باکشو پر پر میکردم و میزدم به جاده تنها میرفتم هر جا که جاده منو میبرد هر جا جز خونه 

موندن تو خونه منو بدتر میکنه ! 

احساس میکنم حال اکثرمون همینه حالا ب هر علتی که میخواد باشه 

29 اردیبهشته امروز ... آخرین جمعه ی این ماه ... هعی ... این ماه هم تموم شد چشم به هم زدن رفت درست مثل ماه های دیگه سال های دیگه روزها و ساعت های دیگه ! 

رفت! 

دریا مثه ادمای دیگه ! 

کاش هر کی این پست رو خوند نمیخوند . نمیخوام حال کسی رو بد کنم و بگیرم . 

حرف دیگه ای نیست 

صرفا جهت تخلیه بود :-)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
** دریا **

نظرات  (۲)

دیشب با یکی از دوستام حرف میزدیم یهو بهم گفت فردا عجب غروب جمعه‌ای بشه! 
و من اون موقع ما عمق فاجعه روبه‌رو شدم.
ولی اینم میگذره، میگذره و شاد میشیم
پاسخ:
آره یاسی جانم اینم میگذره :-) 
بهترم:-)
بزن بیرون. فقط تو خونه نمون
بزن بیرون و از کیوسک بغل پارک اب طالبی تگری بخر 
پاسخ:
:-) اب طالبی :-))))
 رفتم اتفاقا ولی اب طالبی نخوردم بستنی خوردم :-)
الان بزار یه چیز نشونت بدم :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی