سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

پوکر جاست دیس :-\

یعنی با فهمیدن اینکه جریان نامزدی دوستم همش یه شوخی و یه بازی کثیف بود باید چه حسی نسبت به اون دوتا موجود بیشعور و بی نمک داشته باشم ؟؟؟؟ قیافمو در پوکر ترین وضع ممکن تصور کنین و از اون نگاه ترسناکا که صخره میدونه :-/////////


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
** دریا **

نظرات  (۲)

دو تا میخوابوندی تو گوش اونایی که چنین شوخی خونکی کردن:/
اتفاقا پستش رو هم خوندم و در جریان تحساساتت هستم
پاسخ:
آنقدر آدم بیشعور میشه آخه!!!
دو تا میخوابوندی تو گوش اونایی که چنین شوخی خونکی کردن:/
اتفاقا پستش رو هم خوندم و در جریان تحساساتت هستم
پاسخ:
رفتم زیر پستش فحش نوشتم :-D :-D :-D 
بعد تازه میگه تو چقدر زود هم باور کردی !! آخه لعنتی کیه باور نکنه بیشعور !! 
تازه من داشتم فکر میکردم واسه جشنش چی بپوشم آخه خیر سرش اومد تو گروه گفت بعد امتحانات جشنه همتون دعوتین!!!!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی