سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ق.ظ

اولین شب بیدار 96 :-)

اولین باری که شب را تا خود صبح بیدار ماندم کلی ذوق کردم !! زیرا برای " اولین" بار بود . ! 

بعد از آن شب های زیادی توانستم بیدار بمانم حالا با هر زوری بود با آب بود با قهوه بود یا هر چه ... 

شب را بدون لحظه ای خواب گذراندم و در کمال تعجب اصلا خوابم نبرد ! 

شب های بعدی برایم دست تکان میدهند و قیافه ی من را در کمال انزجار و در عین حال مشتاق ! تصور کنید ( مشتاق برای اتمام. )

اولین شب سال 96 بود که اینگونه بیدار ماندم امیدوارم نتیجه اش را ببینم :-)

خب برایم دعا کنید :-))) 

باید بروم آماده شوم فعلا :-)



پ.ن: ضمنا یاسی مرسی مرسی مرسی مرسی بابت آن اهنگ فوووووق العاده :-*


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
** دریا **

نظرات  (۳)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۰ اسمم محموده
برای امتحان؟
پاسخ:
اوهوم :-(

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۰ اسمم محموده
چرا به صخره هم میگم میگه همه تو شرایط یکسان بازی کنن ! backgammon king منو صخره بازی کردیم

بعدشم تو این برنامه اگه مثلا تو فیسبوک باهم فرند باشیم وقتی با فیسبوک لاگین کنیم میتونیم بازی کنیم باهم !

پاسخ:
من اصن فیسبوک ندارم ولی ! 
دو راه دیگش چطور ؟ ب غیر از اون بازی ب عنوان مهمان
بازی بازیه دیگه !!! با چه برنامه ای چه فرقی میکنه !! 
محمود محمود محمود
دریا بیانش قفل کرده
برو میز ۵۰۵

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی