سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ب.ظ

یعنی من پوکیدم

هیچوقت تخم مرغ رو نزارید تو مایکروفر وگرنه تو مایکروفرتون دکور ماه عسل تولید میشه :-D

یعنی من پوکیدم وقتی اینو دیدم وای وای خدا این جکا رو از ما دریغ نکنه :-D

امروز یه نگاه بندازین ب دکور :-D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
** دریا **

نظرات  (۳)

خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:-))))
:-D
جدا این چه دکور مزخرفی بود! یکم از برنامه نود یاد بگیرن:)))
پاسخ:
:-D :- D

عالی بود عالی بود:-D
پاسخ:
واقعا خیلی خوب بود غش کردم من :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی