سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

خیال پردازی :-)


🍃



آدم‌های خیال‌باف، همیشه حالشـان خوب است!

با کسی که دوستش دارند به میهمانی

می‌روند، چای می‌نوشند می‌رقصند شادِ شادند

کسی را که دوستش دارند "همیشه" هست و نه

می‌رود، نه می‌میرد و نه خیانت بلد است

آدم‌های خیال‌باف خوشبخت ‌ترینند و آنقدر فکر

فکر می‌کنند تا باورشـان شود! و بالاخره روزی

جذب می‌کنند آنچه را که می‌خواهند...


خب مقدمه ای از نویسنده ای که بی نام است و نمیدانم کیست اما بسیییییییار ب دلم نشست وقتی خواندمش :-)

خیال بافی :

خب این کار اولا خیلی به شخصیت افراد بستگی دارد موضوعش و یا حتی انجام دادن یا ندادنش !! 

خیال بافی خیلی کار شیرینی است  :-)

این را به عنوان کسی میگویم که یک خیال باف کار کشته است 😂

خیال بافی قسمت اعظم شخصیت من است. وقتی ناگهان و بی مقدمه به عالم خیال میروی زمان معنایش را از دست میدهد مکان هم همین طور نمی دانی کی کجا و چگونه میروی ب دنیای خیال سفر میکنی در زمان خواه ب گذشته خواه به آینده منتها سفر به آینده خیلی شیرینتر است زیرا که چیز های جدیدی را در زندگی و سرنوشتت برنامه ریزی میکنی . اما متاسفانه همیشه موقع درس خواندن سراغت میاید باید کنترلش کنی چون یکهو به خودت میایی ای دل غافل نیم سااااااعت رفته و هنوز در خوابی !😁

زمان هایی که والیبال میرفتم ( چقدر زودتر از رویا هایم فعلم ماضی شد  :-(   )

وسط درس خواندن برای امتحان فردا ناگهان زمینی را تصور میکردم و بازی شکل می گرفت با همان بچه های مزخرف تیم ! من بودم و اسپک های صدا دارم سرویس های پی در پی پرش های درست و به موقع !! 

حال موقع درس خواندن میدانید رویایم چیست ؟؟؟؟  :-)

اینکه با کژال همخانه شدم هردو دانشگاه بهشتی حقوق قبول شدیم و یک خوابگاه دو نفره گرفتیم من بعد از یک ترم با مدرک IELS معلم زبان موسسه ای میشوم و خرج معاش و دانشجویی ام را در میآورم آخر هفته ها خونه ی خاله ام پلاس میشوم البته خدا کند مرا بیرون نکند وقتی هر هفته بروم 😁😁

شب ها میرویم بیرون آخر ترم دهنمان مثل همیشه صاف میشود اما با نمرات عالی پاس میکنیم :-)

اول که همخانه میشوم با کژال برای هم قانون تعیین میکنیم با هم اشپزی میکنیم و در عین حال که گند میزنیم به همه چیزی تهش نون و پنیر عایدمان میشود 😂 امممممم؟؟؟ دیگر چه؟؟؟

یه چیزی میگویم لطفا به من نخندید نقشه ی تهران را میخرم و تهران را یاد میگیرم تا گم نشوم یه وقتی !! میدانید از کجا نقشه ی کاملی گیرم میاید ؟؟

نخندید دیگر اهع! 😁😁 

خب رویا ی اخیر من این بود رویای شما چیست ؟: اصلا رویا پردازی میکنید؟؟؟

برایم بگویید سراپا گوشم :-)))))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
** دریا **

نظرات  (۲)

بخند جانم تو دلخوشی روز های کسل کننده ای :-)))
رویا!:) خوبه که داریش:)
پاسخ:
:-))) اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی