سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ

شب واژگان سرگردان ...


یک شب هایی هم هست

دستت به قلم نمیرود!

اسم این شب ها را گذاشته ام...

شبی که واژه سرگردان است.....!

باید تو باشی...

بنشینی روبه روی ام..!

خیره شوی به من!

تا بنویسم طرز نگاه کردنت را!

تا این واژه های سرگردان کمی آرام بگیرند!!

میشود کمی  هم لبخند بزنی؟!

گناه دارند کلمات بیچاره!!

بس که از نبودنت نوشتمشان رنگ باخته اند...

میخواهم با قلم و کاغذ مست کنم!

با واژه ها سماع کنم!!

فقط مانده ام با چشمانت چه کنم..؟

میشود چشمانت انتشارات نوشته هایم باشند...؟

و در صفحه اول بنویسم تقدیم به عطر تنت.....؟

میشود....؟

میخواهم از آمدن بنویسم....

از ماندن....

از بودن...

میشود بیایی و بمانی و نروی؟


#علی_سلطانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
** دریا **

نظرات  (۱)

بیایی و بمانی و نروی...
پاسخ:
:-)))))))) 💟💗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی