سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

مرور خاطرات :-)

شدیدا دیدن آلبوم عکس هایتان را پیشنهاد میکنم حتی اگر ده بار هم آن را دیده باشید قهقهه ها و خنده های خوبی نصیبتان خواهد شد 😂😂😂😊😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
** دریا **

نظرات  (۳)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۴ اسمم محموده
زندگی میکنم با آلبوم عکسهام!
پاسخ:
باید رنگی کرد واقعا خیلی خوبننننن 😍
وی با اخم متفکرانه ی همیشگی اش فکر میکند البوم عکس هایتان چیست:-D!!!! نام البوم جدید چاووشی است؟! نام البوم جدید خواننده ی دیگریست و پس از مدتی مغزش لود شده نیشش تا بناگوش میرود:-D 
پاسخ:
😓😓😓😓😓😓😓خدایا منو بخور 
از بچگی یکی از لذت بخش ترین تفریحای توی خونه بود! بچه بودم با البوما قدیمی میشستم کنار مامان بزرگم، هی میپرسیدم این کیه، این کیه! هی روزگار
پاسخ:
😊😊😊خیلی خوبههههه
من اصن بعضی عکسامو میدیم می گفتم واااای من چی بوووودم 
تو اکککثر عکسا من شکلک در میآوردم یا داشتم طبق معمول میخوردم یا تو شب بود و من عینک آفتابی زده بودن😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی