سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

درهم برهم گویی های امروز من :-)

یه وقتایی یه چیزی از خدا میخوای بهت نمیده یا دقت میده تا تو رو.بهش برسونه

اما نه به وقتایی هم هست یک روز هم نمیگذره از وقتی که تو چیزی رو میخوای بهت میده !!! بهتت میزنه میگی آره من اینو میخواستم ولی نه الان ! اون موقع هست که تو میخوای شدن هم میشه ولی " نمیتونی" این از بدترین موقعیت هاست . این وقته که میخوای کلتو بکوبی به دیوار اما اینم نمیتونی 

به جاش در کمال سکوت لباساتو می پوشی از اتاق میای بیرون هندزفری و گوشیتم میبری میشینی سر میز غماتو حرفاتو با موزیک درمیون میزاری 

میزاری اهنگ حرفاتو به زبون بیاره و اینجوری خودتم خسته نمیکنی 

.

.

اولین همایشمه سین میگه از قشنگ ترین اتفاقات زندگی آدم همین همایشاس

همینطوریشم برا اومدن به قم دو جلسه عقب افتادم و کلی باید تمرین کنم خودمو برسونم اون وقت میان میگن یه هفته دیگه اسمت در اومده میری مشهد . نمیدونم چه کار خوبی کردم خدا صدامو اینجوری شنیده اول قم بعد مشهد . 

ولی نمی رم نمیتونم دو جلسه دیگه هم عقب بیوقتم مربیم پوستمو میکنه 

میبینین تو رو خدا ؟؟؟؟ به نظرتون این از شانس خوبمه یا بدم؟؟؟

.

.

بی ربط نوشت :

عاشق اون قسمت از رقصمونم که پاهامونو داریم از دستامون بیرون میآریم و هم شدیم یعنی عیییییین این اسکولا عیییین پت و مت خیلی خوبیم ما خیلیییی 😍😍😍😁😁😁

.

.

برا همه اینجا دعا میکنم صدامو می شنوه ایندفعه دیگه مطمئن شدم 

.

کاش شنل نامرئی هری پاتر بود کاش ... خیلی نیازمندیم بهش خیلی :-)

.

یاسی برگرد از سفر دیگه آدم آنقدر سفر میره ؟😁 

آنقد نیست میشه؟ انقد جای خالیش حس میشه ؟ مگه داریم ؟؟؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
** دریا **

نظرات  (۲)

از ویژگی های بارز همایش اینه که تو تایم طلایی تمرینات هیچ چیز غیر ممکن نیست:-D
یهو میبینی بورس تحصیلی میفرستن میگن برو امریکا:-D
پاسخ:
افریییین دقیقا 😁😁😁😁😅😅😅
التماس دعا:))
پاسخ:
محتاجیم 😊
چشم حتما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی