سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ

این داستان fall in love ما

آدم وقتی عاشق چیزی یا کسی میشه فک کنم یکی از نشونه هاش اینه که با فکر بهش یا با دیدنش ضربان قلبت می ره بالا 

اگه اینطوره پس من تو زندگیم دوبار شدییییید عاشق شدم 

بار اول که به آدم بی وجودی باعث شد عشق من تبدیل به نفرت بشه و کلا بزارمش کنار و بار دوم هم که در حال حاضره مثل امروز که وقتی داشتم نزدیک میشدم به باشگاه با نیش باز به بچه ها ی وسط کوچه که داشتن سر دست چپ وراستشون که کدومه بحث میکردن نگاه میکردم یا وقتی داشتم به باشگاه نزدیک میشدم از شدت ذوق داشتم پرپر میزدم یا وقتی مربی گفت خسته نباشی تورختکن لش شدم که بابا زودتر بیاین دیگه یک ساعت که چیزی میسازند تموم میشه و لب و لوچم اویزون شده بود 

.

.

😂😂😂

چیه فک کردین رفتم قاطی باقالیا ؟؟ هنوز عقلم سر جاشه 😂😂

.

دیونه هم خودتونین هم خود خود بنده که اینجا نشسته 😂😂

.

عاشقم بابا عاشقم چیکارم دارین 😂😂


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
** دریا **

نظرات  (۲)

بابا این رل:-D بابا این لاو:-D
پاسخ:
😂😂😂😂 بلههههه
من اصولا میخوام برم فلافلی هم ممکنه این تپش قلب پیش بیاد والا! ادم به هزارو یک چیز عاشقه:دی درکت میکنم=))
پاسخ:
اون که بله ولی بعضی تپش قلبا خاصن 
😍😍💗😘
آدم اصن با عشق زندس حالا به هر کی و هرچی میخواد باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی