سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

روز نوشت به سفارش خانم گل :-)

نشستیم دو تایی و صدای خنده هامون خونه رو پر کرده 

مامان داره سالاد درست میکنه برا ناهار و منم تازه از مدرسه اومدم یه نیم ساعتی میشه.

بحثمون از یه جایی شروع شد که نمیدونم لطیف میگه مامان بگمممممم ؟؟ بگم دریا چیکار کردن؟😂 (موضوع وصیت و مرگ بوده) 

منو نگاه میکنه و به حالت شوخی تهدید میگه بگم ؟ (ارومتر میگه) جریان اهدای عضو رو 😁😁😁

گفتم بگی جرت میدم ( با عرض پوزش😂) می کشتم 

لطیفه: با چشمک ) نه نمیگم دیونه حالا تو یه چی سرهم کن 

مامان : دریا خودت با زبون خودت بگو چیکار کردی 

من: ام ام وصیت نامه نوشتم 😁

و...

گاهی وقتا که میشینم و فک میکنم به اینکه شهریور سال بعد من این خونه رو این جمعمونو این آدما رو ول میکنم و میرم دانشگاه حس غریب و بدی بهم دست میده وقتی فک میکنم که قراره ازشون جدا شم یهو حجم عظیمی از دلتنگی توام با ترس میاد سراغم بچه ی دست و پا چلفتی نیستم اما زود دلم تنگ میشه و ته تغاری خونوادم تصور دوری از این آدما برام سخته حتی تصورش 

بعد یه فکر دیگه میاد تو ذهنم که دیونه به جای فکر کردن از اینکه کنارشونی لذت ببر تو زمان حال باش زندگی کن عشق کن با ثانیه هات زندگی خیلی کوتاه تر از چیزیه که بخوای حسرت گذشته رو بخوری یا ترس از آینده داشته باشی دقیقه هاتو ذخیره کن واسه وقتایی که در آینده بهشون نیاز پیدا خواهی کرد و همین فکر ارومم میکنه خیالمو جمع میکنه . 

.

چقدر خوبن خنده هایی که شکمتو میگیری و پخش زمین میشی چقدر خوبه که وقتی دارین حرکت درمیارین و با مربی و بچه ها تمرین میکنی از خنده یه ور ولو بشین ( حرکت اصلیشو تو کلیپ یه دختر و پسر انجام میدن جهت اطلاع 😂) 

.

چقدر خوبه که هری پاتر رو ساختن؟، 😁😁 عاشقشم یعنی قدرت خیال پردازیمو چندین برابر کرده 😍😂

.

اخ که چقدر دلم تنگ شده بود برا نوشتن اصن الان کیفور شدم ^------------^

.

به قول یاسی ( زیر روزامون بزنیم # تابستون ) ;-)

.

آقای ح وقتی دیر میکنم سر کلاسش : خانم ر چرا انقد می خوابی ؟ زودتر بیا چهار اینجا باش (چهار صبح 😂) 

.

شاتل دهانت سرویس که انقدددددر نت میخوری هر روز داریم نت میخریم 

😤😤


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
** دریا **

نظرات  (۴)

عنوان ، خجالت زدم کرد که:)))♥

جدی وصیت نوشتی؟تولد  صد و بیست سالگیتو تبریک بگیم بابا^ـ^
ولی خیلی جرئت میخوادا، من میترسم. البته وصیت خاصیم ندارم ، جز اینکه مثلا نیان رو سنگ قبرم از این شعرای خفن سنگین صد سال پیش بنویسن که آفتاب و غروب و روزگار و گلچین و اینا توش داره=)) 
والا :دی


اتفاقا دور شدن و استقلال پیدا کردن با همه دلتنگی ها هزارتا خوبی دیگه داره، کنار کلی سختی. بزرگت میکنه، و یاد میگیری روی پای خودت ایستادنو ، 
به قول خودت الان از کنار هم بودنا لذت ببر، اون موقع هم از تموم تازگی های دنیای جدید :)
پاسخ:
:-)))))))💗
نه بابا یه کار بدتر کردم خیلی وقت پیش کارت اهدای عضو گرفتم بعد اگه به مامانم می گفتم خودش منو به دیار باقی می فرستاد 😁😁به جاش گفت به چیز دیگه سرهم کن اینو گفتم
ولی خب ترس نداره من فعلا که درحال حاضر وصیتی ندارم که بابا کشک چی دوغ چی فقط همون اهدای عضو رو میخوام بعد از مرگم 
.
اون که آره اصن دلیلی که من میخوام راه دور برم دانشگاه همینه که مستقل بشم ولی خب سختی هایی هم داره دیگه باید تحمل کرد 😊

حاضری بزنید:) من اینجارا میخوانم:)
پاسخ:
حاضریت زده شد تیک :-)))
خیلی کار خوبی کردی 
اهدای عضو میگم.
امیدوارم زندگی دانشجویی برات یه عالمه خاطره خوب داشته باشه :)
پاسخ:
اوهوم 💗
ایشالله 🌸😘😍
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۸ بیتا معصومی نژاد
ایشالله دانشجو میشی ...
 از همین الان از وجودشون لذت ببر
پاسخ:
ایشالله 😊
حتما 
راستی خوش اومدی کلی 💗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی