سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سوالی که ارزش فکر کردن داره

یه سوال پرسید که. سوال به جا و قابل تفکری بود 

پرسید فکر کن و بگو چی به خودت بدهکاری ؟

...

جوابمو اینجا می نویسم :

وقتی به این فکر میکنم که در حق خودم چه کوتاهی هایی کردم باید بگم که من دو تا 365 روز رو به خودم بدهکارم دو سالی که رفته بودم تو فکر کسی یا کسایی که ارزش یه ارزنم نداشتن چه برسه قطره قطره اشکای من 

من تمام لحظه هایی رو که میتونستم خوب زندگی کنم  رو به خودم بدهکارم

یه چنتا دل به دست آوردن هم هست . دلایی که ناخواسته با حرفام رنجوندم و به دستشون نیاوردم رو بدهکارم   

خیلی دلم میخواست که بیام اینجا و بنویسم من به خودم بدهکار نیستم و هیچوقت در حق خودم کم کاری نکردم ولی ... اما حالا که بهش پی بردم و فهمیدم بیش از پیش سعی میکنم که درستش کنم 

دریا کنم همه ی لحظه هامو همه ی حرفامو همه ی دلایی که شکستم سعی کنم خوب باشم و خوب زندگی کنم اون طور که خودم میخوام نه اون طور که بقیه میخوان 

از الان به بعد سعی میکنم بدهی هامو با خودم صاف کنم 

به امید وقتی که بیام اینجا و بنویسم من دیگه هیچ بدهی به خودم ندارم هیچ دینی ندارم که ادا نکرده باشم :-)

حالا سوال من از شما اینه 

چی به خودتون بدهکارین؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
** دریا **

نظرات  (۲)

حتی میترسم بهش فکر کنم، زیادن...خیلی زیاد
پاسخ:
بالاخره که باید باهاش مواجه بشی یا نه ؟
وگرنه بدهی هات همینطوری بیشتر و بیشتر میشه تا جایی نمیتونی صافشون کنی دوست نداری با خودت بی حساب بشی ؟ 
حداقل تلاش کن براش اگه نشد اون وقت یه حرفی 
هوم؟
زیاد بهش فکر میکنم
شاید فکر نکردن به این موضوع رو به خودم بدهکارم
پاسخ:
حالا که بهش فکر میکنی سعی نمیکنی بدهی هاتو با خودت صاف کنی ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی