سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ

اندکی از احوالاتم

خیلی وقته که نیومدم و پستی ننوشتم چون معتقدم وقتی آدم چیزی رو مینویسه که اتفاق متفاوت و جدیدی روزمرگی هاشو به هم بزنه 

روزمرگی های من در طول تابستون چند روزی هست که تموم شده البته به طور موقت 

آخرین هفته ی تعطیلاتم رو می گذرونم قراره هفته ی خیلی خوبی باشه طبق برنامم 

دو سفر کوتاه و شیرین و یه کتاب قطور و کلی فیلم 

بالاخره کتاب نبرد من " هیتلر رو خریدم و کتاب عقاید یک دلقک رو . 

تعریفش رو زیاد شنیدم هردوکتاب رو . 

خیلی براشون هیجان زدم 😍😍


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
** دریا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی