سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

میدهم خود را نوید سال بهتر سالهاست

با خودمان می‌گوییم، عادت می‌کنیم و با صراحت زیادی، این جمله را تکرار می‌کنیم. آن چیزی که هیچ‌کس نمی‌پرسد، این است که: به چه قیمتی عادت می‌کنیم؟


#ژوزه_ساراماگو

.

.

آره عادت میکنیم میگیم میگذره روزای بهتر میاد مطمئنیم و ته دلمون یه اگه نشه ای هم موج میزنه که نادیدش میگیریم قیمتشو هم میپردازیم هر چی باشه و بالاخره یه روزی به اون تهش می رسیم به همون روزای بهتر که اخوان ثالث میگه : میدهم خود را نوید سال بهتر سالهاست " 

و وقتی به اون روز می رسیم میگیم هر چی سختی کشیدم " ارزش " داشت و این جمله بی نهایت با ارزشه بی نهایت درست مثل همون حسی که می فهمی الکی به خودت نوید اون روزا رو ندادی و همه ی سختیا نتیجه دادن 

همون حسی که وقتی داری تو تاریکی مطلق ناامیدی ذهنت غرق میشی یکی میاد برات میشه کور سوی امیده کور سوی نوره و چقدر حس بهتریه وقتی اون آدم یه نفر نباشه 

وقتی می فهمی ادمایی دورتن که بدون اینکه بدونی یا متوجهش بشی همیشه هستن همیشه میتونی روشون حساب کنی میتونی همه ی حرفاتو حساتو بهشون بگی و عذاب وجدان نداشته باشی ازینکه یکی حرفامو شنیده و حالا میدونه !

من واسه این آدما هر کاری میکنم هر کاری :) 

جملش رو همه شنیدین ولی باز من میخوام بگم :

 باز میشه این در صبح میشه این شب صبر داشته باش ! 

:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
** دریا **

نظرات  (۴)

Me
چه پستی:) 
میاد روزای بهتر! میاد
پاسخ:
مرسی که میخونیی B-)  
   :-)
آره میاد حتما دیر و زود داره ولی سوخت و.سوز نداره
حیف نیس وبلاگ نمینویسی واقعا؟:) 
پاسخ:
چقد یهو دلم خواست بنویسم یه پست می زارم به عشق تو ☺😍
میدهم خود را نوید سالی که بیای و بمونی و بمونم و بترکونیم:)
پاسخ:
زودی میاد همون طور که برا من اومد :))
میاد و میترکونیم 😍😍💪💪

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی