سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ

نمی دانستم و حالا خوب میدانم


می گفتند دلداده شده و از دست رفته 

من اما نمی دانستم یعنی چه 

دلدادگی که چیز زیبایی ست؟ پس چرا از دست رفت ؟

سالها گذشت 

و من شدم همان دلداده ی از دست رفته 

و تازه آن زمان بود که فهمیدم یعنی سپردن همه ی وجودت به کسی که روزی انرا درهم می شکند و این در حالی ست که تو این را خوب میدانی!

یعنی نفس کشیدن با قلبی که جای زخم هایش میسوزد هنوز... 

#نیمه_شب_نوشت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
** دریا **

نظرات  (۳)

نکته اول : کشتمت عاشق شی:-D 
نکته دوم! چه پخته مینویسی تو! چه شسته رفته و بی نقص! به نظرم بی اغراق این بهترین متنی بود که تا الان ازت خوندم. 
نکته سوم:تلخی نبینم پشت حرفات رفیق. هر وقت ساجی مرد شما مجازی غصه بخوری! 
نکته چهارم:
رضا میگه:بنویس! شاید چیزی پیدا شد که فرقی بکند
و صخی میفرماد:نوشتن ارام میکند و انگیزه میدهد. 
خلاصه که بنویس.

پ.ن:ایا میدانید شما از بندگان برگزیده خدایید؟ بالاخره یعنی هر کسی اونم در این شرایط از کامنت ها و در پراکنی های صخی بهره مند نیست:-D
پاسخ:
نکته ی اول : عاشقی به ما نیومده بابا من فقط عشق الهی 😀
دوم:واقعا میگی ؟؟؟ فک نمی کردم اینطوری باشه 😑😍😀 مرسییی 😍😀 انگیزه دادی بازم بنویسم 😀
سوم : خدا نکنه دیونه این چه حرفیه 😑😒 
خوب نبودم زیاد وقتی نوشتم اینو :(
چهارم : چشم حتما اینجا رو که کسی جز تو نمی خونه به عشق تو می نویسم توش :))

پ.ن: اون که بعععله معلومه از بنده های برگزیده هستم تو رو دارم رفیییق :))
B-) جووونم:-)
من هر روز به وب سایت شما سر میزنم و خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم
سلام خیلی عالیه وب سایت شما من خیلی کیف کردم اومیدوارم موفق باشید
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم لطف دارین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی