سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ

بیدار بشم این طرف مرز نباشی

چند روزی میگذره ازینکه برگشتم خونه. تو این چند روز فهمیدم دیگه نمیتونم این شهرو تحمل کنم ، انگار دارم خفه میشم تو این شهر لعنتی ، انگار نفسام گاهی جوری میگیره که هیچ هوایی نیست ، مثل دیوارای زندونن برام تک تک جاهاش. 

دارم دیونه میشم تو این شهر به معنای واقعی کلمه ،  به معنای واقعی کلمه و یکی از بدترین لحظه ها رو دیشب داشتم ، دیشبی که به گای سگ گذشت ، دیشبی که انگار بار دیگه بود که مردم ... 

امروز اما.. . روز خوبی بود در عین خوب نبودنش !! 

با لطیف و سارا کلی خندیدیم و مسخره بازی دراوردیم و عکس گرفتیم  اما تو ذهنم .... غوغای تموم نشدنی که کلنجار میرفت باهام رو داشتم . 

یه نفر میگفت خونش فقط چند دقیقه فاصله داره باهات اما انگار فاصله ی خودتون چندددد عمره ، یکی میگفت دندون لقو باید کند و تو کندی و این خوبه برات ، یکی میگفت چند سال !! که بگذره عادت میکنی و یادت می ره ، یکی میگفت همتون خفه شین و... همین طوری یکی یکی همه داشتن زرر میزدن . 

....

چمدونمو امشب بستم ، دهم پرواز داریم ، قراره لحظه های خوبی باشه ، خیلی خوب ، پر از دیونگی، هی میخوام یه جوری جور کنم ساجی روهم ببینم نمیشه :| 

 . 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
** دریا **

نظرات  (۱)

بیا یه بمب اتم بسازیم تموم سلول به سلول و اتم به اتم اون شهرو خراب کنیم:| 
چی بگم والا خواهر جان. زندگیه دیگه! به قول علیرضا بالا داره پایین داره "وسط" داره. 
اونایی که یکی یکی همه دارن حرف میزنن رو باید در نهایت با یه بچه ها هیییییس! ساکتشون کنیم. 
یاد اون اهنگ هادی پاکزاد افتادم که میگه ای شبح تکراری که دست بر نمیداری برو باید فکر کنم تو وضع اضطراری.... 
باید برقای مغزمون رو خاموش کنیم و در ارامش و سکوت قشنگ بیاندیشیم که چه گلی باید به سر کنیم حالا؟ :/

به بههههه:) خوش بگذره دلبندممممم^_____^ ویش یو د بست ترول! رفتی اونجا به این فکر کن که این ادما اینور جا موندن و دستشون به فکرات نمیرسه. بریزشون تو همین خاک و در رو:) به سلامتی بری رفیق 

+ردیف میکنیم حالا ایشالا یه ریز هم که شده ببینیم همو ای جاست هوپ
پاسخ:
دقیقا باید سلول به سلول این خراب شده رو خراب کرد و تمااام 😑
آره دیگه زندگیه کاریش نمیشه کرد 
دقیقا همون طرف که میگفت خفه شین همتون داشت همین تلاشو میکرد
.
مرسیی رفییق کلی کلی جاتو خالی میکنم و عکس میگیرم برات 😍
سلامت باشی رفییق 
.
آره اگه بشه ببینیم همو که عالی میشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی