سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

No apologies

بعضی وقتا ادما با کاراشون با یه سری حرفاشون طوری دلتو میشکونن که خودتم باورت نمیشه ، شاید از نظر یه آدم دیگه هم حتی اون موضوع مسخره باشه و جای ناراحتی نباشه ، شایدم من دل نازک شدم ،شایدم من کینه ای شدم... نمیدونم ... نمیدونم ... اما تو این مواقع طوری نسبت به اون آدم بی حس و بی تفاوت میشی که وقتی بهت میگه کمرم درد میکنه از پله ها افتادم نه تنها تو دلت احساس ناراحتی نمیکنی بلکه با خودت میگی حقته :/ 

چه اون طرف مادرت باشه چه صمیمی ترین دوستت چه هر کس دیگه ای ... 

و بدتر از همه اینکه هیچ عذرخواهی یا حتی تلاش برای توجیه هم دریافت نمیکنی ... و با یه رفتار کاملا عادی که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده روبرو میشی ... 

حالا فک کنین با همه ی این اوصاف فردا هم تجارت امتحان داشته باشی ، هشت صبح هم باشه ، همه هم رفته باشن خونه هاشون و فقط خودت و یه بنده خدای دیگه مونده باشی و جمعه هم باشه 😑 ... امیدوارم عمق فاجعه رو اندکی هم شده دریافته باشین . 

بیخیال بابا بیاین طبق شعار و تیکه کلام عزیزم که همیشه در مواقع بحران به عزیزانم میگم عمل کنیم و به قول ساجوم همه چیز رو کتف هایمان واگذار کنیم 

شعار معروف " بش فک نکن " 

:)) 

تا درودی دیگر بدرود ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۱
** دریا **

نظرات  (۱)

اوکی ما کل پست رو ول کرده و با کلمه ساجوم خر کیف میشیم😆
خوب دادی حالا این تجارت بی صاعابو؟ 


پاسخ:
:)))
^_____^ 
آره خوب بود ولی سخت بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی