سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ق.ظ

برای تنها نارنجی دنیایم

امشب میخواهم از او بنویسم 

از کسی که هیچ کس در زندگیم نتوانست جایش را پر کند . اولین بار که به هم برخوردیم و جرقه ی اشناییمان زده شد پشت تلفن بود . خاله زنگ زده بود و من گوشی را برداشتم و جواب دادم بدون اینکه بشنوم چه کسی پشت خط است یک ریییز داشتم به عادت معمول تند تند و با شوق حرف میزدم ان هم بدون نفس و بعد از همه ی این ها یک هو یک صدای خانم طووور شنیم که گفت سلام من ساجدم!!!! حتما چهره ی مات من را میتوانید تصور کنید (😑😀) ، و دیدارهای بعدی و بعدی و بعدی مان تا به امروز که حدود هفت سالی از آن روز میگذرد.

در تمام این مدت او و تنها او بهترین دوست من و اولویت اولم ماند و هست و خواهد بود ، روزی را به یاد دارم که کسی از من پرسید " اولویت اولت تو دوست داشتن از بین دوستات کیه " جواب دادم "ساجی"  در آن لحظه حسادت کرد و خواست خودش اولین برای من باشد تلاش هم کرد راستش را بخواهید  از نظر دوست داشتن "نزدیکش" شد اما باز هم نتوانست به او برسد و جایش را بگیرد . 

در تمام این مدت تنهایم نگذاشت و تا جایی هم که من میتوانستم سعی کردم تنهایش نگذارم ، از او خیلی چیزها یاد گرفتم خیلی چیزها ، حرف هایش اب روی آتش دلم گذاشتند هزاران بار ، حماسه هایی را به وقوع پیوستیم که فقط مختص خودمان است و بس :)) ، و اولین و تنها کسی است که به او رفاقتم را هدیه دادم چون لایقش است چون میدانم دنیا هم روبه رویم بایستد او نمی ایستد چون میدانم از بین تمام بی وقتی ها و مشغله هایش حتی شده کوچک ترین زمانی را برای اینکه حواسش به من باشد از دست نمیدهد ، چون میدانم حتی اگر بدترین کار هم کنم قضاوتم نمیکند و سعی میکند خودش را جایم بگذارد و این برای من بیشتر از تمام دنیا ارزش دارد ، چون وقتی برایش از یکی از بزرگترین ریدمانی زندگیم تعریف کردم نگذاشت برود قضاوتم نکرد رهایم نکرد به جایش فقط شنید و بغلم کرد و خودش را جای من گذاشت و مرا فهمید و وقت هایی بود که خیلی ها که حرف از همیشه بودن میزدند ، حرف از اینکه "هر وقت گم بشی من اولین نفری ام که دنبالت میگردم " (زارت) میزدند نتوانستن انجام دهند . 

و من از هر لحظه از این روز ها که میخواهم و نمی توانم کنارت باشم متنفرم . از تمام وقت ها که با همه ی وجود میخواستم بغلت کنم و نتوانم متنفر از ، از همین حالا که میخواهم و نیستم متنفرم رفیق .

روزی به تو گفتم که من همیشه به خاطر تو اونجا خواهم بود (I'll be there for you juuust you ) هنوز سر حرفم هستم و همیشه خواهم بود و لعنت به من که اگر میشد و نخواستم که باشم . 

تنها "تو" نارنجی من و لیتل هیرو ی "من" هستی رفیق 💛💛 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
** دریا **

نظرات  (۳)

عنوان و خط اول را میخواند و چشمانش پر میشود. سوال این است که مجالی هست تا تهش را بخوانم و نمیرم از ذوق؟
پاسخ:
/____________\ از نوع خیلی خیلی گنده و محکمش 
:))
خاک تو سر اسبت:))))) [ اسب فحش جدیدمه:| 😈😂😄 ] فک کردی من نمیدونم تو هیچوقت هیچوقت هیچوقت نمیخوای حتی یه لحظه احساس تنهایی کنم؟ فک کردی تا حالا کم بهم ثابت شده بودنت چه قدر با بودنای بقیه فرق داره؟
چه قدر شهامت و صداقت اون لحظه ای که بین طبقه بندی دوستات گفتی ساجی رو میستایم😆 پس با این حساب حسادت و اینا لابد ما حسودان بد نظر و عنودان بدگهرم داریم و خودمون خبر نداریم؟😆😆😇😈😂😄😊😊
من همیشه و به هر محبتت ته دلم شرمنده میشم که نکنه لایق نباشم نکنه کم گذاشتم؟ خوشحالم چیزی که تو خاطره هاس همیشه از کنار هم وایسادنامون حرف میزنه. 
تو اگه منو داری از خوبی خودته رفیق و الا خیلیا به جای جواب سلام از من فحش میشنون😆

ضمن اینکه هان چرا سانسور میکنی؟ بگوووو بگووووو اولین بار که دیدمت اوق زدم روت بگو چه رفیق شاهکار خفنی داری بگو بذار همه بفهمن حماسه یعنی چی😆
پاسخ:
اسب فحش خیلی خوبیه همین روندو ادامه بده 😂😂راحت تو دهن میشینه به دل هم میشینه 😂😂😂😑😑😑
بععله شما حسود کم نداشتین میتونی حدس بزنی کی بوده این طرف ؟؟😑😂
آدم برا رفیقش خوبی نکنه برا کی کنه آخه ؟؟:-)
آره نگفتم که تو بگیش اصن 😑😂😂 اصن این سر دسته ی حماسه هاس لعنتی 😑😑😂😂
خا چرا مثه آدم جواب سلامشونو نمیدی خره 😑😑فحش 😑😑
😂😂😂😑😑
ضمن اینکه من اصلا حواسم نبود پروازتون امروزه
مامان یه چیزایی گفت از اینکه تایمتون تو فرودگاه خالیه و زنگ بزنم و اینا و من با خودم فک کردم وا حالا چرا تو فرودگاه؟ همین امروز میزنم خب
و سادنلی زنگ زدم دیدم خاموشی و مامان گفت بع! پ من ظهر چی میگفتم دو ساعت؟ پروازشون امروز بود دگه:/
خلاصه ماچ:/ دوستت سر به حواس
پاسخ:
بععله حواس پررت اشکال نداره عزیز من زنگ زدم صداتو بشنوم یکم حرف بزنیم جای اینکه ندیدمت امروز 
کلی هم ماچ برا تو :-*
الانم خونه ی لطیفیم از سر صبح یکککک سره تو راه بودیم تا به الان 
همه له له شدیم 😑😂کلللی هم جات خالیه 
روز نوشت مینویسم اینجا حالا تعریف میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی