سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

بهم حق بدین شووووووکه بشم

احساس بد، خوب، خوشحالی، شوووووک زیاد دارم خیلی زیاد 

ظاهرا این انتخابات بخت خیلیا رو باز کرده ! 

اون از نرگس محمدی اون هم از دوستم (همکلاسیم) ! همین الان خبر جشن نامزدیشو شنیدم که دیشب بود الان منو ببینید شوووووک و یه علامت سوال گنده میبینید !!!!

هم براش خوشحالم هم وااااااقعا تو شوکم که کییییی؟ چه زمانی ؟ چه کسی؟

هییییچ اثری از نامزدی و همسر و اینا نداشت و حرفی هم راجع بهش نمی زد هیچی هیچی درسته نباید همه چی رو چار و تو بوق و کرنا کرد ولی یه نشون که باید میداشت که ! 

حتی دوستی هم معلوم نبود !! 

بگذریم براش خیلی خوشحالم  به علاوه ی اینکه هنوزم شوکم خب یکهو یه پست تو اینستا ببینی که فلانی تبریک جشنشو میده و عکسشو ضمیمه ی پست میکنه حق بدین شوکه بشم تازه جزو همکلاسی های صمیمی هم بود !! 

انشالله که خوشبخت بشن به قول معروف ما که بخیل نیستیم :-D ولی شما لطفا اینکار رو نکنین دوستان من  یه اطلاع کوچیک هم بدین به فکر قلب ملت باشین :-D :-) 

تا درودی دیگر بدرود 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
** دریا **

نظرات  (۱)

منم شوکه شدم
و متاسفانه نمیتونم براش خوشحال باشم:(
پاسخ:
(:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی