سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

#home sweet home

لذتی که تو تمرین بعد از رسیدنت از سفر هست ( البته بعد از حموم 😁)

تو خیلی چیزای دیگه نیست اونقدر تمرین کنی که عقده ی دو جلسه نبودن سر تمرین خالی بشه که با اینکه تازه از حموم اومدی دو ساعت بعد مثل چی عرق کنی و از همه جات عرق بریزه ببخشید ولی این عرقا خیلی لذت بخشه 😂

.

مامانم میگه اگه تو انقد به این رقصت اهمیت میدی به درست اهمیت بدی رتبه یک کنکور میشی شک نکن 😁😁😁

حرفش منطقیه😂😂😅😅😅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
** دریا **

نظرات  (۳)

جمله ی مامانت رو همش نسی به من میگه:-D
پاسخ:
😁😁😁 راستم میگه
من نمیدونتسم تو هم دنس کار میکنییییییییییییییی
البته قبل دیدن فیلمی که گذاشتین^ـ^
پاسخ:
😊😊😍
فیلمه خوب بود ؟

ارررررررررررررره خیلیییی من که کلی دوستش داشتم
خیلی حس خوبی داشت
اصن بهتون مفتخرم^ـ^
پاسخ:
خب خدا رو شکر دوست داشتی 😍😍😍😍💗
مام بهت مفتخریم خانم گل مررررسی 😘😘🌸😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی