سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

یک وقتی میشود که نباشم که حرفهایم نباشد 

لحن بچگانه حرف زدنم نباشد یک وقتی میشود که میبینی کسی شانه به شانه ات دیگر نیست دیگر دستی نیست که وقتی دراز میکشی لای موهایت جولان بدهد دیگر منی نیستم که سکوت کنم وقتی با من حرف میزنی و هیچ چیز جز قهوه ای چشمانت را نشنوم

 مرا ببین

من از ندیدن ها بیزارم 

چینی نازک دلم می شکند 

.

.

.

یک وقتی میشود نباشم و تو میمانی و تکه های قلب تکه تکه شده ام و جمع کردنشان... آنوقت دیگر خیلی زودتر از آنچه فکر میکردی دیر میشود ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
** دریا **

نظرات  (۱)

ای جونم
چه قشنگ نوشتیش
چه دردی بود تهش
پاسخ:
: ))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی