سقف من آرامش است

بگذار که چشم ها ببندد / کمتر به من این جهان بخندد
مشخصات بلاگ

گاهی اوقات نیاز نیست حتما سقف بالای سرمان از آهن و سیمان و گچ باشد
تا بگوییم " سقفی بالای سرمان است" میتواند این سقف آسمان سیاه و سفیدمان باشد
که شب ها با نور ماه و قندیل های آسمان و روزها با خورشید روشن شود
گاهی هم این سقف میتواند " آرامش " باشد
سقف من آرامش است :-)

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ

روزام حسی داره شبیه به بی حسی

بعضی چیزا یهو عوض میشه یهو تغییر میکنه تو یه ثانیه حتی تو یه لحظه 

جایی خونده بودم فاصله ی نفرت و دوس داشتن یه تار موئه 

کاملا درسته 

بعضی وقتا آدم به جایی می رسه که برای کسی که همه ی خودشو وقتی خرج میکنه و میزاره وسط دیگه ذره ای اهمیت قائل نیست دیگه با دیدن عکساش نمی گه یادش بخیر فلان زمان دیگه نمی گه چقدر دلم تنگ شد براش دیگه با شنیدن آهنگی که اونو یادش میندازه حال نمیکنه و میزنه اهنگ بعدی 

حسی شبیه به بی حسیه بی اهمیتی نه حتی نفرت 

نزارین ادما به اینجا برسن اونا رو به این درجه نرسونین چون همونقدر که قبلا براتون اهمیت قائل میشد و خنده هاتون دلیل خنده هاش بود و دل نداشت خار به پاتون بره همون قدر هم الان دیگه براش مهم نیس هر اتفاقی براتون بیفته یا هر چقدر خورد بشین یا هر چقدر ناراحت بشین دیگه از خنده هاتون ذوق نمیکنه دیگه هیچیتون براش مهم نیست 

اونوقته که شما میشین بازنده و کسی رو از دست میدین که دیگه نمیتونین هیچوقت بدستش بیارین 

نزارین آدما به اینجا برسن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
** دریا **

نظرات  (۱)

۲۵ آبان ۹۷ ، ۰۷:۳۵ ایتس ساجو می
میخواستم بگم:#یه_وقت نشه من برم تو لیست این ادمات! 
که یهو ته مغزم اکو شد:یادت نره زندگی، #یه_وقت یادت نره زنده ای/ من تو رو میخوام اما ازاد، که غم هیچوقت سراغت نیاد 
اره خلاصه. دیدم اهنگش قشنگه_مال همون بشاشیم تو پیله مونه:-D_ گفتم بنویسمش برات. 
و! پست انقدری حرف دل بود که همش داشتم فکر میکردم اینو من نوشتم یا تو!! گمونم همه ادما کم کم به این درجه میرسن.
حسش شبیه بی ارزشیه. شبیه "ناثینگ الز متتر". انگار یه سری ادمارو باد اورده و حالا باد داره میبره. 
سخته. برا من یکی که #همیشه سخت بوده. ولی خب! کاریش نمیشه کرد![شانه بالا انداختن]
خلاصه که ای لاو یو هانی. 
ببخشید این روزا گم و گورم. عذاب وجدان دارم برای نبودنام و گمونم راهی هم جز این نیس...
منتها! فک نکن ما رفتیم به درک الهی و شما را رها نمودیم! ما همچو کنه به سطح قلب شما متصل خواهیم ماند و انرژی هامان را روانه تان خواهیم کرد. 

در پایان با ذکر یک stay strong as usual ، صلواتی بر محمد و ارواح طیبه ایشان، و ارجاع به اهنگ "هر چی ام بشه" از وانتوز شما به خدای بزرگ میسپاریم.
ای تنها وبلاگی که من اجازه ی خواندن و کامنت گذاشتن در ان را دارم! 
پاسخ:
هی رفیق میتونم با جرئت بگم تو جزو تنها کسایی هستی که هیچوقت تو این لیست نمیره بارها و بارها ابرای بالا رفاقتامون سیاه شدن ولی هیچوقت به این درجه نرسید تو هیچوقت همچین کاری نمیکنی که منو به این درجه برسونی 
اینو با خیال جمعی میگم بهت :)
یادت نره زنده ای :))) چه خوب بود 
منو تو نداریم که :-D هردو نوشتیم :-D
آره دقیقا انگار باد آورده و داره میبره شبیه همون ناثینگ الز متتر
تو جووونمی رفیق ترین میدونم هستی همش نیاز به عذاب وجدان نیست 
برا رسیدن به چیزی که میخوای و حقته لازم و خوبه پس میتونم تحمل کنم که البته امشب صداتو شنیدم شارژ شدم کلی حالم خوب شد :)))
اهنگش را سریعا سرچ و دانلود میکنیم :)))
این وبلاگ مخصوص توئه که تو بخونیش :-D:-D مرسی که یادت نمیره و میخونیش :-))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی